Guullu25 38+5 haftalık hamileyim kizlar bebeğim 33 haftadan beri ters pozisyonda. Bu durumda sezaryen doğum yapan var mı aranızda ?
simgekaya Guullu25 doğum anında bile dönen bebekler var sezeryan olmak zorunda değilsiniz. Bol yuruyus ve bebeğin başının yerleşmesini sağlayacak egzersizler yaparak normal doğum şansınızı arttirabilirsiniz. Youtubede çok faydalı videolar var bu konuyla ilgili
Zeynepervaaa Guullu25 Bende şuan aynı durumdayım. 36 haftalık gebeyim ve bu ikinci gebeliğim. İlki normal doğum olmuştu. Son ana kadar beklemek istiyorum. Büyüklerimiz sancı ile döner bebekler diyor. Bakalım.
Guullu25 Doktorum anne karnında daha fazla gelişmediğini söyledi bu biraz beni korkuttu çok hareketli bı bebek ama dönmüyor ne yaptıysam olmadı bugün kontrolüm var donmediyse yarın sabah sezaryen olacağım
Bartumomy İnstagramda Melike yoga var. Onun bi hareketi var onu deniyorum. Dönmeye başladı dedi doktor. Bugün bi deneyin isterseniz
Ozge_5516 Guullu25 bnde bugun gittim kntrole dktor makat gelis dedi ters duruyor dedi sıkıntı yok simdilik dedi suan 32. Haftadayim 35. Haftada yine gel dedi
Guullu25 Ozge_5516 İnşallah döner en kısa zamanda şuan başı bana çok rahatsızlık veriyor donmedigini biliyorum
Guullu25 Denedim yürüdüm evde secde pozisyonu da denedim ama yok donmedi bir türlü ilk doğumum şimdi de herkesten bı ses çıkıyor napacagimk bilmiyorum
Ozge_5516 Guullu25 ins doner cnm herkese kulak asip moralini bozma bnce doktor ne diyorsa ona uy hareketlerini falan yap yuruyus iste saglicakla kucagina almayi nasip etsin ins🙏🙏🙏🤲
Guullu25 Ozge_5516 Amin inşallah sadece onu düşünüyorum sağlıkla doğsun da sezaryen yada normal artık fark etmiyor 🙏🙏