Suleyya 4 günlük bebeğim sarılığı var doktor çok yok dedi şükür ama uyanmyo çok zor uyanyo beslemek için sütümü sağıp verdim birazda mama verdim uyuyo hala şimdi karnı tok uyandrmam lazım mı yine yoksa bırakayım uyusun mu
Oznurozdemir Suleyya saat bası zorla da olsa uyandırın .. ayağını gıdıklayın biraz hiç uyanmıyorsa ya da çırılçıplak soyup sadece bez ile kalacak şekilde emzirin. Arkadaşımın bebeği de sarılık geçirdi doğduğunda. Hastanede ebeler bu şekilde uyandırıyordu
B-Y94 Suleyya uykusunda bile emzir benim de öyleydi bebeğin kan şekeri düşmesin şimdi sık sık uyuması normal emzir emzir emzir 🥰
HllOcak Suleyya arkadaşımın çocuğunda vardı topuğuna vurup uyandıracaksınız mecbur uyanana kadar sağlık ocagındakiler öyle dedi 1-2 saate emmesi lazım yoksa ilerlerse Işın tedavisine gidiyor
PapatiA Suleyya saate bak anne sütünde mesela 1saat oldu uyandır mamada en az günde 4kere ver bazı bebeklerde anne sütünde sarılığı tetıklıyormus mama takvıyesı ıle topluyorlar
Melisemir Evet 2 saatte bir uyandırıp emzirmeniz gerekiyor uyanmazsa yüzüne dokunabilirsiniz kıyafetlerini çıkarabilirsiniz zorla uyandırıp emmesi laızm ☺️
Suleyya B-Y94 keşke emse emmiyo emmediği için sağıp verdim herşeyi denedim uyanmadı ama şuan karnını doyurdum en azından o yüzden 1 saat sonra tekrar denicem
B-Y94 Suleyya ilk başta meme reddi normal ara ara dene sen yine de ver baktın emiyor sütü sağ ki çoğalsın uyanıkken memeyi ver başını okşa mutlu et bebişi o senin kokunu ister 🥰