Oykuakbalikk Kızlar şimdi hastaneden geldik. Aşırı ve uzun süreli karın sertliğinden dolayı gittim. Ara ara da kasik agrilarim oluyordu nst çok yüksek olmasa da sancı görülüyor.. tecrübeli anneler açılmanın ilerlemesi için ne yaptınız ? Biliyorum bünyeden bünyeye farkediyor ama sizce doğum ne zaman olur 🙏🏻😋 bu ara da 37+5
tomurcukannesi Oykuakbalikk canm benimde sancılarım oluyo ara ara, 37+5 te açılmam 1 cm e yakındı. 38+ larda 1.5 oldu. şuan 39+5 im bugün doktor kontrolünde öğrenicem kaç cm olduğunu☺️ benim bide bebeğimn başı çok aşağıdaydı iki haftadır. ama doğurmadm henüz😄
Deletedmom831 Oykuakbalikk Canım ben oğlumda 38 de 1 cm di 40 dada 1cmdi 40+2 de doğum yaptım suni sancıyla zorla doğurttular 😒
Oykuakbalikk Deletedmom831 Bünyeden bünyeye fark eder diye düşünüyorum biraz ilerleme gördü bizim doktorumuz evde beklemedeyiz 🙏🏻👍🏻