Rukiye24 Aldıklarım almak istediklerim var öneri kabul edilir çekemediklerimde var bunlara ek geçen gün e bebekte indirim den polar tulum kazak hırka aldım. Lansinoh biberon aldım anne memesine en yakın oymuş yavaş akışlı, sudocream aldım. Şubat 8 dedi doktor doğum için benim hissettiğim ocak 20 gibi niye bilmiyorum.
Rukiye24 Yatağımız mobilyalarımız özel yapılacak ben çizdim. Hasır sepet yaptırdım yani çok kullanamam belki ama uyguna geldi tanıdık vasıtasıyla çekim için falan kendim kullanırım diye düşündüm mevlütte filan ayak yaptırıcam sallanır
Rukiye24 GoktugAlp şanslı bır kız hersey tesadüfi denk geldi aşırı indirimli aldık kıyafetleri falan 30 40 50 tl lere tulum falan kışlık yazlık 80 tl ye iki tane hastane çıkışı 5 li 10 lu olanlar 250 tl oyuzden almış bulunduk
Rukiye24 Ece122_annesi bulunduğum yerde bir mobilya avm bebek kıyafeti almayı bırakacakları için herşeyi geçen senenin fiyatları ile bırakmışlar hiç güncelleme gelmemiş. Reflü yatağı emzirme yastığı 80 küsürdü özdilek havlu seti 400 dü çantaları 150 birini 160 birini aldım mevlütlük kıyafeti 150 ydi. Genelde herşey şuan ki fiyatların yarısıydı öyle diyeyim