Yagmurrr98
Bence kullanma yan etkileri aşırı denecek kadar fazla, 4 yaşındaki oğluma doktor bu ilacı verdi tabi hiç o an araştırmak gelmedi aklıma çocuğuma içirdim, içirmez olaydım çocuğumu ölüyır sandım resmen ateş, kusma, halsizlik, hanisilasyon görmeye başladı, hemen başka doktora götürdük doktor çok kızdı şurubu içirdiğim için 🥲 kötü bir anımız var bu şurupla ilgili o yüzden tavsiye etmem bana kalırsa kullanma