Azra41 Annişler ben normalde İzmit’te yaşıyorum ama riskli gebeliğim olduğu için annemdeyim istanbulda ilaçlarım bitiyor sağlık ocağından yazdirabilir miyim acaba ? Burda kaydım yok ama misafir olarak acaba yazarlar mi ki
Sedaduru Azra41 yazarlar canım bende Manisa’da yaşıyorum normalde ama Malatya’da kaldım riskliyim ve buradaki sağlık ocağına geçiş yaptım kontrollerimi de burada yaptırıyorum
bilgeeee14141 Azra41 e nabızdan hekim değiştire biliyorsun canım orada seçenekler var tatil için falan başka şehirdeyim diye ordan o aile hekimini seç canım 😍🌸
Azra41 fatmaa37demi5 182 yi aradigim da bana demişti kayıtlı olduğun yer gözükür başka yere randevu veremem sana falan filan .. ama hatırlıyorum rahmetli anneannem geldiğinde bize sağlık ocağından ilaç yazdirirdik ona sanki ya
Azra41 Sedaduru ya ben belki geçiş yapabilir miyim bilmiyorum da çünkü biraz karışık benim olaylar aslında yarın gidip uğrasammi of bilemedim 😄
Ayse_3434 Azra41 gidip bir uğrayın yazarlar ya çünkü benim sağlık ocağında yazıyor aile hekimim sizin orda da yazar yani şanşınızı deneyin derim