Aylaaa11 2 gündür sezaryan oldum daha yeni ama çok açıyor sizler nasıl atlattınız bu süreci nasıl iyileştiniz ne kadar süre acıyor Neler önerirsiniz acıları geçirecek
Deletedmom_110 Aylaaa11 doktorumun verdiği ilaçları düzenli olarak kullandım arada kendimi zorlayıp yürüyüş yaptım onun dışında bişey yapmadım 4. Gün ayağa kalktım daha yatmadım günden güne iyileşiyo zaten yara sürekli pozitif olmaya çalış kendini motive et🌸💓
Deletedmom_110 Aylaaa11 doktorumun verdiği ilaçları düzenli olarak kullandım arada kendimi zorlayıp yürüyüş yaptım onun dışında bişey yapmadım 4. Gün ayağa kalktım daha yatmadım günden güne iyileşiyo zaten yara sürekli pozitif olmaya çalış kendini motive et🌸💓
B-Y94 Aylaaa11 kuzum ben 2 gün çektim. Bol bol yürü ve kendini zorlama ağır hareet etme ki zaten yapamıcaksın 🥰 bol bol su iç kuzum ilacı yürümek yürümek yürümek Allah analı babalı büyütsün 🥰
Aylaaa11 B-Y94 Yürüyorum yürüyorum belim ağrıyor yorulup oturuyorum 10 dakka sonra kalkınca yine aynı
Deletedmom_110 Aylaaa11 hayır günde Max 2 kere yürüdüm salona gidip geldim malesef ağrım coktu genelde hep yatıyordum kendini hiç zorlama yürüyecem diye
B-Y94 Aylaaa11 bitanem daha çok yeni en az 1 hafta 10 gün var sabırlı ol sen yap iyi gelecek doktorun sana verdiği ilaçları da kullan 🥰