Kızlar 5 gün önce doğum yaptım sezeryanli çok şükür kızımı kucağıma aldım sağlıklı bir şekilde darısı başınıza inşallah :) Tek sorunum göğüslerimi taşıyamıyorum ağırlık yapıyor canımı acıtıyor hatta sırtımdaki ağrıyı anlatamam emzirmek daha da zorlaşıyor yaşayan var mı böyle durum ne kadar sürede göğüsler normale döner dokunamıyorum acısından :(