havvaana Ard arda 2 düşükten sonra bu defa mol gebelik şüphesiyle cvs iğneyle parça aldırmıştım doktor bugün net konuştu kesinlikle mol gebelik ve sonlanması lazım. Yakında kürtajla bitecek… Şu an 16.haftadayız çok alışmıştım canım çok sıkkın dualarınızı bu kardeşiniz için eksik etmeyin olur mu?🥺
Irem88- havvaana Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲mol gebelik olup nasıl 16. Haftaya kadar gelindi acaba kusura bakmayın bunu sorma sebebim bende mol gebelik geçirdim 10 haftalıkken kürtaj oldum da
Rapunzelinanasi havvaana mıl gebelik için 16 hafta çokça uzun ve riskli bir zaman değil mi 😔 çok geçmiş olsun Allah sabır versin 🙏🏻
EmineDefneGokce havvaana nasıl yani bebek olmadan 16. Haftaya gelmene hangi doktor izin verdi Allah aşkına 😭
umena Canım allah gönlüne ferahlık sabır versin afiyetle en kısa zamanda sağlıkla bebek nasip etsin.. 16. Haftaya kadar mol gebelik olduğu anlaşılmadı mı nasıl anlaşılmaz da bu zamana kadar gelebilir
havvaana umena allah razı olsun. 7.haftadan itibaren görüntü olarak şüphelenmiş doktor o günden bugüne kadar kan tahlilleri, ultrasonlar, mr lar, cvs derken anca netleşti. Haftası büyüdükçe görüntü netleşti ve artık emin oldular. 🙁
havvaana Irem88- amin Allah razı olsun. Benimki parsiyel moldu ve bebeğin görüntüsü gelişimi vs herşeyi çok normal fakat kordonun görüntüsü normal değildi. Normalde bu bebeklerde iki sağ el iki sağ ayak vs tarzında bir belirti olurmuş ama bizde hiç yok ensesi bile çok normal doktorların kafası bu yüzden karıştı üniversite hastanesinde profesörler kurul topladı o şekilde cvs yaptılar
havvaana Rapunzelinanasi allah razı olsun. İnşallah çok riskli olmaz dualarınızı eksik etmeyin beni neler bekliyor hiç bilmiyorum 😕
havvaana EmineDefneGokce bizimki parsiyel mol. Bebek de vardı hatta çok da normal gelişim gösterdi şimdiye kadar 🙁
Armess_loya havvaana Güzel kardeşim RABBİM sana sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin en hayırlı vakitte, acını ne hafifletir bilemem ama dualarım seninle Allah yar ve yardımcınız olsun ❤️
Fatma0090 havvaana cok gecmiş olsun canım da bu haftaya kadar gelinmiş başka doktora da gorundun mu acaba mol gebelik ilk defa duydum birazdan arastırıcam nasıl bişey oldunu da bi doktorla kalma bence yinede eger öyleysede rabbim inşallah hakkında hayırlısını versin inşallah saglıklı bi gebelik haberi almak nasip olur Rabbim kucagını boş bırakmasın inşallah hamilelerin duası kabul olur derler inşallah rabbim sana da nasip eder pes etme kuzum bnde erken doğum la ikizlerimi ksybettim 13gün yaşadılar 😞 cok yıpranmıstım ana Rabbım elhamdülillah bi mucize verdi bana 32 hafta olucaz nadip olursa inşallah Rabbim sana da nasip eder 🤲🏻
havvaana Fatma0090 allah razı olsun size de çok geçmişler olsun rabbim sabırlarımızı arttırsın. Mol gebelik iki türlüsü var bendeki parsiyel mol o dediğiniz parçalarşa beraber bebek de pluyoryama normal insanlar 46 kromZomlu ikenbu bebekler 69 kromozoma kadar çıkabiliyor yani 1buçuk insan formatında oluyorlar ve böyle bir canlı yok hayatta bunun yaşama şansı yok zaten en fazla 20 25 haftaya kadar yaşamaya devam edebiliyormuş anne karnında. benim doktorum 7. haftada fark ederk beni farklı araştırma yöntemlerine yönlendirdi ve sonunda perinatoloji bölümünde takip olmaya başladım gittiğim tüm doktorlar profesör tek doktorla kalmadım en az 8 10 doktor gördü.
Fatma0090 havvaana kuzum baktım simdi görsellere de hiç mi erken anlamadılar mol gebelikde bebek olmaz mış kabarcık seklinde oluşum okuyormus ve bebek olmuyormus ilk üc ay kanama ve üzüm seklinde parcalar gelirmiş bu şekildemi oldu sende eger bebek gorundu kollu bacaklıysa bence tek doktorla kalma ve kalp atımı duymadıysanız neden bukadar duruldu akkım karıştı bnce sen bi başka doktora da gorun
havvaana Fatma0090 en sonda da üniversite hastanesinde cvs yaptılar karnımdan iğne ile bebeğin kordonundan parça aldılar eminolmak için. Kimse bebeği riske atmak istemedi normal görünüyor diye ama çıkan sonuçlar da ortada. allahtan ümit kesilmez bu defa olacak diye çok ümitlenmiştik ama olacağın önüne geçemiyorsun