Nily Selam kizlar 37+6 haftada rutin kontorlumuze gittik Bebisim biraz iri oldugndan dolayi 39hafta ile uyumluydu. Cati muayenesi olmak icin bir cesaret gittim ancak catimin dar oldugunu soyledi doktorum😒 bebegmde iri oldugu icin sezaryanla alabiliriz yarin deyip bana ertesi sabaha gun verdi Soklardaydim😀😀 korku sevinc mutluluk hepsini bir arada yasiyordum. Bebegmn kilosu icin 3650 demisti. Ertesi sabahtan hastaneye geldik Ben genel anestesi icim hazirlanmaya basladikca korkular sarmisti her yanimi İzdirabim uyusturmadan takilan sonta ile baslamisti. Ameliyathanede fenalasmam tansiyonumun dusmesi cabasi😂😂 simdi dusundukce guluyorumda . O anlarim gerckten izdirapti benm icin En son doktorun bana iyi uykular dedigini hatirliyorum sonrasinda ismimi bagiran iki kadin ; cigdem hanim kiziniz dogdu cok tatli tombik bi kiziniz var dedikleriydi Bense zar sor nfes alarak bebegm nerde iyimi dedigimi hatirliyorum:)) Odaya cikarildigimda muhtesem bir agri ile karsi karsiyaydim. Hayatimda boyle bir aci yasamadim. Surekli hemsireler gelip kanamami kontrol ediyor benimse canimdan can gidiyordu🤭🤭😪 En guzel kismina gelirsem Bebegmi bana getirdiler 4320gr bi tosbik okdr guzelki:)) Suan bebgm 2 gunluk ve sutum hala gelmedi Cook berbat bi durum İsin en zor kismida bu zaten. Allah bekleyen herkesi kavustursun insallah evladiyla cok muhtesem bir duygu oda ayri Yeri hicbiseyle kiyaslanamaz dunyada..
Nnzhktt Nily biran önce toparlarsınız inşallah kendinizi çok geçmiş olsun 🤗sağlıkla mutlulukla huzurla büyütün inşallah bebeğinizi benim prensesim de biraz iri 37+4 üm yarın kontrolüm var bakalım 🤷♀️😳
ikicocukannesii Nily hayırlı olsun canım biz 39 olduk tık yok benden önce doğum yapanları kıskanıyorum artık 😃 çatı muayenesi bile henüz olmadım doğuma 3 gün kala olucam
ikicocukannesii Nily bide ilk çocuğum benim işim gücümde yok ewdeyim sıkılıyorum en iyisi hobi bulayım kendime havalarda soğudu
Hafizzeynep Maşallah subhanallah 😍öncelikle hayırlı olsun 😍 beslenmeniz nasıldı peki en çok neler tüketiyodunuz
Nily Hafizzeynep cok tesekkurler En cok yedigm muz, yesil uzum ve kasar peyniriydi:) onun disinda rutinden cikmadim Cunku normwl yemekleri cok yiyemiyordum zaten siskinlikten dolayi
Nily ikicocukannesii bosver cnm kalabildigi kadar kalsin daha iyi:) Hayirlisi ile send kavusursun insallah
ikicocukannesii Nily doğru diyosun aslında şimdi hamileliğin keyfini çıkar çok arıcan bu günleri diyolar dursunlar biraz daha eninde sonunda çıkçaklar sonuçta 😃
Nily ikicocukannesii benim dedigim gelisim acisindan:) Nekdr gec gelirse okdr gelisimini tamamlanmis olacak oyle dusun. Ve bu inanki cok cok onemli bisey.