Dr geçen cuma günü çatı muayenesi yaptı bebeğin bası asağıda bu aksam doğurabilirsin dedi çarsamba oldu bugün tekrar gittim tekrar alttan baktı yatasını yapalım suni sancı verelim doğur dedi bende istemedim ağrım yok kanama sulanma yok üç cm açıklık var oda sabahtan beri iki kere gittim hala değismedi acıklık neden zorla doğurtmak istiyor bu adam anlamadım 39+3ücüm millet 41inci hagtayı bekliyor