Burcu1101 yarını neden bekliyorsunuz benim bi damla bile geldiğinde doktora koşuyoruz gittigm de de yatış diyor benim doktorumun prensibi o şekildeymis nöbetçi olanlar demisti 5.haftam da geldi yatırdı serumlar takıldı 2 gün çok ilgilendi hemşireler de şimdi 19 haftalok oldum 16.haftada kırmızı geldi koşa koşa gece 1 de gittik yatış yapıttılar devamı gelmedi doktorum gelene kadar beklettiler doğumhanedeki doktorlar senin doktor bırakmıyor yatirio die bende yatim doktorum gelene kadar ve baktı rahîm ağzım gevşemiş hemen ordaki perinetologa söylediler oda baktı doğru dikiş atıldı şimdi iyiyiz çok şükür bugün kontrolde güzel.cikti takip yapio her hafta