2 ay önce sezaryen doğum yaptım, doktorum her ne kadar doğumdan 3 hafta sonra devam edebileceğimi söylese de ben anca cesaret edebildim ve cuma günü için randevu aldım. Dikişlerime lazer uygulandığı esna acı hissedecek miyim düşüncesi sardı daha şimdiden 🥴 var mı aramızda sezaryenden sonra epilasyona devam eden? İlk seans nasıldı, acı var mıydı..🙊