qnsmLk minissannee kız çocuklarında 3 çizgi oluyor deniyor doktor kız ama net değil dedi ben gayet net üç çizgi görüyorum da 🙈🙈
qnsmLk Ysm20 13 de erkek 14 de kız dediler ikiside %80 dediler. Son söylenene inanıyorum ben yinede 🫠
Ysm20 qnsmLk banada 13 te tahmin için erken dedi 15 te arkası dönük net değil ama kız olabilir dedi.Suan 16 yiz yarın bi de özele gidicem artk netleşsin istiyorum
Ysm20 qnsmLk size erken söylemişler en net 16. Hafta itibariyle belli olur dedi doktor tabi bebek gösterirse 😃
qnsmLk Ysm20 1 hafta sonra 16. Haftama giriyorum ben netleşir diye düşünüyorum. Bu arada beklemeni tavsiye ederim bende dayanamayıp özele gittim ama yine %100 bi cevap alamadım