Merhaba 37 haftalık hamileyim pazartesi hastaneye gittim ve doktor muayne ettikten sonra Nst gönderdi ben gün almaya gitmiştim ve 2 gün sonra tekrar nst ye gireceğimi söyledi gün vermedi bugün gitmem gerekti ve ben gitmedim gün vermez die 38 haftalık olunca gitsem birşey olmaz değilmi bilgisi olan beni aydınlatabilir mi acaba?