gkcnn 32+4′teyim göğüslerimin altında kaburga boşluklarım da acı hissediyorum aynı durumda olan var mı nasıl geçer
Edabykl gkcnn Beeen 😂 cunku bebegin ayaklari gogsumun altinda acayip sıkıştırıyo ve kaburgalarim aciyor degisik bir aci suan hala var o aci
Ravzaemine123 gkcnn bende aynı sorunu yaşadım ve hala yaşıyorum 39 haftaya gircem kafası yukarda olduğu için baskı yapıyor
Oznr001 gkcnn tansiyonnunu ölçüyor musun seninle aynı zamanda aynı şikayetim vardı bebeğin ayağı flaan sandım ama meğer preeklampsi geciriyormusum korkutmak için demiyorum sadece dikkat edin kendinize ben önemsemedim çok kötü şeyler yasadim
gkcnn Benim doğum pozisyonuna geçti ayaklarıyla baskı yaptığı için diye düşünüyorum ama çok canım yanıyor artık ağlıcak durumdayım 😔
Ravzaemine123 gkcnn benimde ters normal doğum pozisyon olunca rahatlama olur dedi doktor ama sizin acı çekmeniz hala Bi tuhaf
heartnurse Ben de 33 haftadayım aynı acıyı yaşıyorum baş geliş pozisyonda ayaklarıyla baskı yapıyor diye düşünüyorum
Ravzaemine123 gkcnn plasenta üst bölgede ve bebis de topluysa oda yapar ama doktor um bana çocuk normal doğum pozisyon una geçtiğinde rahatlarsın dedi beni.kinin geçmeye pek niyetim tok popo geliş takılıyor bakalım cuma doktorum sezeryan günü vercek muhtemelen
Duyguatesss Bende 28+3’teyim göbeğimin üst kısmı ve göğüsümün alt kısmı acıyo ağrıyo uzanırken kalkarken gün içinde de arada ağrıyo sizlerdeki de öylemi?