Hareketvakti Kızlar imom omega3 takviye ilaç içmem lazım bir de kan hapı içmem lazım bunlar bir arada içilebilir mi 🙃
Night Hareketvakti Valla içilir mi bilmem ama ben içiyordum :D bişey olmadı ikiside vitamin tarzı ilaç olduğu için sakıncası yoktur
Ahuum Hareketvakti kan ilacı aç karnına içilir. Ama bulantı yaptıgı için biz hamileler için yemekten 2 saat sonra içilmelidir. Kan ilacını sabah içtiysek peşine magnezyum içemeyiz. Söylediğin vitaminleri bilmiyorum ama kan ilacını öğlen diğerlerini akşam içiyorjm
Pineapplee Hareketvakti ne ne zaman içilir bilsem de ben hepsini gece yatmadan hemen önce içiyorum yoksa midem kaldırmıyor 🤷🏻♀️
Hareketvakti Ahuum tamam bende öyle yapmaya çalışayım teşekkür ederim ☺️ Magnezyum hapını hergün mü içiyorsunuz peki ☺️
TeoMom Ahuum Şimdi benim aç karnına tiroid hapı içmem gerekiyor sabahları Demir ilacını o yüzden gece yatmadan içiyorum ama Demirden 2 saat önce magnezyum içiyorum sıkıntı olur mu
Seherkorkmz En çok tereddüt ettiğim konu bu sabah Demir ilacını kahvaltıdan sonra vitamin öğle omega3 ondan bir saat sonra da magnezyum içecem bundan sonra
Rbtnc Kan ilacı sabah aç içiliyor magnezyum ilacı gece yatmadan 2 saat önce falan içsen kasılmaların olmaz dedi Dr bana vitamini de gün içinde tokken içebilirsini dedi
Ahuum TeoMom sabah troit hapını içsen öğlen yemekten iki saat sonra demir hapını içsen gece uyumadan hemen önce magnezyum içsen daha güzel olur .
Meryyyy35 Hareketvakti caim benim sabah aç karnina içmem gereken tiroid ilacım var bide kan ilacım ama kan ilacımı tiroid ilacının etkisini azalttığı için 4 saat sonra içiyorum diğer ilaçları bilmiyorum ama bence arada 2 saat bırakmanda fayda var
Hareketvakti Meryyyy35 benimde malesef tiroid ilacı içmem lazım o yüzden sabahları içemiyorum öğlen içmeye başladım inşallah faydası olur ☺️
Meryyyy35 Hareketvakti bilmiyorum ama sabah aç karnına icip biraz beklemem gerjetigini söylemişti doktorum senin doktorun ne dedi bu konuda
Hareketvakti Meryyyy35 evet bende içtikten sonra yarım saat hiç bir şey yemiyorum aslında yarım saatten fazla beklemek daha iyi ama midem kıyılıyor ☺️