RabiaNur2 Bebeğim ters oldugu için normal doğum yapamıyorum bebegi ters olanlar varmı ve neden ters dönmüyor ?
44Gamze44 RabiaNur2 Ben varım 36+2 olduk hala yan yatıyor oğlum. Bugün sezaryen için gün verdi doktor. Ben yine de bi umut bekliyorum Belki döner de normal doğum olur diye🙈
Novaa RabiaNur2 Ben de 36+4 teyim. En başından beri makat geliş. Haftaya sezaryen günümü netleştireceğiz. Erken gelmezse 39. haftada olacak gibi.
nadrun Benim ilk kizim 39 da döndü bence bekleyin yotubede döndürme videoları var ben onlardan yapmıştım yapacaksabiz siz yine doktorunuza danışarak yapin 👍
Nurcantas65 Beni annem ters normal doğurmuş ebe nasıl yapmış bilmiyorum ama oluyor bazen.Doktorunuzu dinleyin inşaaAllah sağ salim kucağınıza alırsınız
Baltopu2 RabiaNur2 34 ten sonra döndü oğlum,yer silmiştim ben eğilip dizlerimin ustunde. Yani secde pozisyonu yada yere gırgır yaptığındaki duruş var ya onun faydasını gördüm dene canım