Karelinannesi Kızlar tam 1 ay oldu 2 gündür dikiş ağrım var ama boydan boya değil sadece bi ucu ağrıyor yürüme şeklim bile değişti biraz sızladığı için normal yürüyemiyorum böyle olan var mı normalde son 2 haftadır ağrım yok denecek kadar azdı
incitanesi_ Karelinannesi sağ taraftadir yüksek ihtimalle ağrı demi. Ben dikiş bitiş yeri orası olduğu için diye biliyorum. Dr um öyle demişti. Dikiş tek tarafta ya da sağ ve solda bitirilir bu yüzden kenarlarin ağrıması çok normal 6 ay dedi. Ağır iş yapma canım kendini çok yorma. Diyene bak bugün evi kirkladim 😅😄
Karelinannesi incitanesi_ evet canım sağ tarafı ağrıyor başlangıç yeri hiç ağrımıyor bile.. ben de korktum ağrılarım ilk iki hafta olup geçmişti şimdi yine başladı acaba bi şey mi oldu dedim
incitanesi_ Karelinannesi dikiş düğümü ağrıyor. Bir müddet agriyacak panik yapmayın zaten kontrole gidince Dr a dersiniz.