Mero22 canım herkesin bir çıkmaz, kimisi erken öğrenir, kimisi geç döllenme olur, kimisi erken döllenme. Önemli olan düzenli artış göstermesi ve sağlıklı gebelik olması. Ben reglimden 2 gün önce 1420 beta ile öğrendim mesela. Bir önce ki gebeliğim 3 gün gecikmişti 124 beta ile öğrenmiştim. Kimyasal ile sonuçlanmıştı. Bu arada hayırlı olsun. Son reglinin ilk gününden itibaren hesaplayabilirsin haftanı 🌸🌸