Melis08 ben tüp bebek tedavisindeyken de göğüslerim acırdı :)) sonra hamileliğin 12. Haftasında göğüslerim aşırı hassas ve bana göre çok ağırdı :)) şimdi 20. Haftaya geldik evet ağrı acı yok ama inanılmaz büyüdüler, uçları karardı, özellikle sol meme ucu fena kaşınıyor arada, uçları da kocaman oldu. )) İnsanlıktan çıktı memelerim :)))))))