bilgegk Bugün test yaptım kuruma çizgisimi falan derken gidip kan verdim son adet tarihim 18 ağustos bu tarihe göre 3+6 günlük değerim ise 14.89 çıkmış ilk gebeliğimde 4+6 günlükken öğrenmiştm değerim 7935 çıkmıştı değerim çok düşük gbi geldi bana
Deletedmom_13 bilgegk değer ne kdr çıkması önemi yok değişik çıkar rakamlar hep canım, önemli olan 2 günde 2 katı çıkması tekrar verin 💚Hayırlı olsun bizede Dua edin
9ay10gun bilgegk Benimde betam 14 cikti ilk. İki gün sonra 89 iki gün sonra 472. Kimyasall olabilir flan dediler ama yükseldi keseyi gördük yarın bebeği görmek için gidicem inslalh
snow_angel bilgegk ben de 26 ile öğrendim. 3+5 idi öğrendiğimde. Reglime 5 gün vardı. Şu an 10+1 olduk şükürler olsun🙏 2 günde bir beta artışını takip ederseniz daha iyi olur. Hiç stres yapmayın şimdiden hayırlı olsun 🙏
bilgegk Deletedmom_13 Anladım kuzum teşekkür ederim…Rabbim isteyen herkese içinde sizde dahil inşallah en kısa zamanda sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin❤️