Aaaysee Aycan05 çiğ seyler tüketme(sucuk,salam vs) bitki çayı yasak,çay-kahve 2 bardağı geçmesin dedi doktorum,ağır seyler kaldırmayacagıni zaten bilirsin,hayırlı olsunn 🌸
Nis Aycan05 ilk üc ay sadece folik asit bazı doktorlae ekstra vitaminde veriyolar balık hapı d vitamini bnlara 3 aydan snra baslamalısın. Cay ve ıhlamur tüketebilirsin Türk Kahve günde bir kez Karısımlı kahvelere hayır😃
Aycan05 Eliyeva1 benimde 6 gün geçmişti test yaptım ve direk çift çizgi oldu ertesi gün hastaneye gittim 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Cinarsaitinannesi Aycan05 adetiniz 6 gun gectiyse 3 haftalik hamile olmazsiniz daha fazla olur adetin ilk gununden hesap edilir size niye 3 haftalık demisler ki
HanifeAhmet Aycan05 hiç tüketmeyin çiğ yumurta salam sucuk sosis et bunlar çiğ olarak belirttiklerim ciğer sakatat ürünleri bunları yememeye özen gösterin şuan bebek sizden beslenmiyor fakat bu ürünlerin ürettiği bakteriler çok tehlikeli hafife alınmayacak bakteriler bazıları ölümcül bile olabiliyor. Bunun dışında bitki çayları yasak fakat doktorunuza sorarak bazılarını içebilirsiniz çay kahve günde iki bardağı geçmeyecek şekilde pastörize edilmemiş süt ve süt ürünleri tuketmemenizde fayda var 🙏 ve bu haftalarda asla ağır iş yapmıyoruz düşük riski olmasa bile bebeğin tutunmasını bekliyoruz ki riski kendimiz oluşturmayalım daha yolun başındasın ama sağlıkla mutlulukla bebeğini kucağına almayı nasip etsin Rabbim gözün aydın ❤️🤗
Aaaysee Aycan05 yani ben hiç tüketilmemesine karşıyım yani şöyle canınız çok çekiyor ki hamilelikte daha çok olur nefsinizi köreltecek kadar normalde 6 sucuk koyuyorsanız tosta 3 tane koyup (önceden kızartırsanız daha iyi olur hem tamamen çiğ olmaz) yiyebilisiniz bence naçizane görüşüm yani 3 küçük sucuk sonuçta ne olabilir ki :) tabii hiç yememek daha iyi
Simya Aycan05 salam sucuk sosis pastırma kokoreç işkembe çiğ köfte kesinlikle tüketme. Eti kıymayı ve yumurtayı iyi pişmiş yemelisin, toksoplazma ve salmonella başta olmak üzere bazı bakteri ve parazitlerin bulaşma olasılığı oluyor yukarda saydıklarımı yersen. Daha detaylı olarak googleden araştırabilirsin
HanifeAhmet Aycan05 ne demek ha bu arada biz sana tüketme diyoruz ama tabi canın çok çekti diyelim yemek istiyorsun aziciktan hiçbir şey olmaz yiyebilirsin o kadarcık çiğ olmamasına dikkat et yeter 😇🙏
findiklibadem Aycan05 bana kimse söylememisti ama mayonez tüketme içinde çiğ yumurta vardı sanırım o yüzden ben bu bilgiyi çok geç öğrendim Allaha emanet yavrularımız hayırlı olsunnn bu arada 😍 Çayı sınırsız tüketemezsin onda da kafein var 200 gibi düsün sen max 600 alcakmıs gibi düsünürsen 3 bardak ideal diye duydum kahvede 400 vardı sanırım kafein.. bir günde bir bardak kahve içersen bir bardak çay hakkın kalıyor bu şekilde dengelemen lazım
Melson20 findiklibadem Okadar da degil canim 😅 Ev yapimi mayonez yemeniz sakincali evet, fakat normal marketten aldigini tuketebilirsin. Pastorize edilmis oluyor.
Ela344 Aycan05 3 haftalık hamileyken çiğ şeyler yasaktı (salak-sucuk vs) günde 1 bardak kahve içme hakkım vardı bitki çayları içme böyle yüksek yerlerden bir şeyler alma doktorun sana folikasit yazar onu iç aksatma bebeğinin gelişimi için ☺️ kendini yorma bol bol dinlen yeter ☺️☺️ şimdiden hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻