hulya-zngn33 merhaba öncelikle hayırlı olsun tebrik ederim 🌸 ben Gebze’den doğum için ailemin yanına Mersin’e geldim. Şuan 39.haftayız büyük ihtimalle şehir hastanesinde doğum yapacağım 5dk lık mesafemizde. Tanıdığım herkes orada doğum yaptı çalışanların bazıları ilgili şans meselesi tamamen. Ama hastane dediğiniz gibi tertemiz büyük ve odalar tek