tuba6675 Evet ben devlette doğum yaptım önce normaldi sonra doğum gercekleşmeyince sezeryan oldum eh idare eder diyebilirim şuan ikinciye hamileyim ve yine devlette sezeryan olucam kolay doğumlar diliyorum size