Merhaba herkese iyi akşamlar, nasılsınız?
5+5 hamileyim, 2. Hamileliğim.. istiyorduk fakat şuan da değil seneye düşünüyorduk, süpriz oldu ertesi gün ilacı kullanmıştım sonrasında hamile olduğumu fark ettim. Doktora gittik kesesini gördük şükür fakat çok ağrım var bel sırt karın ağrım var doktoruma söyledim düşük önleyici fitil verdi ama herhangi birşey söylemedi endişelenmemem için. Yaşayan, duyan, bilen, fikiri olan var mı? Düşünceleriniz tavsiyeleriniz nedir? Paylaşırsanız çok sevinirim tedirginim çünkü. Şimdiden teşekkürler