Akdamar hastanesi Şakir aydoğdu benimde doktorum. Hamilelik başından beri ona gidiyorum 33+4 olduk eşimi de içeri alıyorlar veya kardeşimle gidince kardeşimi kızımı alıyolar ultrasonda bebişi görüyoruz. Mikemmel bi doktor doğumu da nasipse o yapcak tavsiye ediyorum