Yarenelibol cok saol cnm bnm darısı basına hemen kalktım ılk kalkıs cokta kolay oldu sıkıntı olmadı kolayolınca sonra yattım baya emzır dınlen derken keske yavas yavas hep yuruseymısım dedm zor oldu sonra yurumek baya ama cokta yormamak gerekıo ıste icerdede dıkıs oldugu ıcın suan 4.gunum daha ıyym agrı deıl ama hareket kısıtlılıgı acı yururken yoruyor ınsanı bebeıne kendın bakabılıosun ama bebege gore deısır bence benmkı masallah cok aksı deıl ama kalkıp yatarken zor oluyor o yusden serı hareket edemıosun yanı yardıma ıhtıyacn oluo ole canm ama olan sagsalım kucagına almak en muhımı