Nazlimom DuyguAytan34 hastanede hasta bezi takıyolar zaten ben depend götürmüştüm dikişlerin sulanır diye taktırmamıştı ebe hasta bezi taktı iyikide onu kullanmısım ertesi günde orkid takıp eve gitmiştim dependi boşuna aldim yani😂
Simy DuyguAytan34 devlet hastanesi hasta bezi istiyor ama ozeller fark etmiyo ozellerde hasta bezi isteyince veriyorlar da ayrıca
Elvanguzel DuyguAytan34 ilk iki gün hasta bezi ama siz almayın hastanede veriyorlar ihtiyacınız oldukca iki günden sonra normal Orkid kullandım ben