Vera09 Filizertosunn ne güzel soru sormuşsunuz. Hastanede nasıl asacağız çivi var mı? Y da evde nasıl astınız
fatmaa37demi5 Filizertosunn yani evde ki kapımız da bizden önce oturan ev sahibi kapıya çivi çakmış büyük ihtimalle o da bir şey asmış. Bende aynı yere astım. Makrome şeklinde olduğu için asmak için ip yapılmıştı
Filizertosunn Kendi evime çift taraflı bantla asarım diye düşündüm ama hastaneye nasıl asacağım nasıl asıyorlar bilmiyorum kullanmış olan anneler yazarsa çok sevinirim 🤗