Eyll06 Ağrım var yarın öğlene evımın burdaki hastanenın kadın doğumuna randevu aldım bakarlar mı sizce boştan yere gitmiş olmayım?
Eyll06 MMelissaaa- dosyam başka hastanede cunku orasıda öyle hemen ha deyınce bakmıyor kendı verdıklerı randevu gununden başka gün bakmıyorlar bende mecburıyetten evımın burdaki hastaneye gıdıyım görünüyüm dedim
Eyll06 MMelissaaa- bebeğimin hareketlerini çok fazla hissetmıyorum merak edıyorum aslında bu yuzden aldım randevu görmek istiyorum ama oraya gıdınce boyle dersem doktor kızar mı ki bilemedim🤦🏻♀️
MMelissaaa- Eyll06 yani siz yine de öyle demeyin ağrı oldu acil gelmek istedim diyin. Kaç haftalıksınız
Eyll06 MMelissaaa- 23+5 canım valla 2 gundür doğru duzgun hıssetmıyorum hıc bısey meram edıyırum o yuzden aldım randevuyu
MMelissaaa- Eyll06 ama böyle olması normalmiş ben bunh bu forumda çok gördüm. Ben daha 8+2 yim hiç hareketini hissedemediğim için insanın aklında şüphe oluyor sizi anlıyorum da acaba çikolata falan mı yeseniz az bir şey belki hareket eder
Eyll06 Birgul ınşallah kuzum ya dosyam baska hastanede orasıda oyle kendı verdıgı randevu dısında bakmıyo
Eyll06 MMelissaaa- yıyorum kuzum ya reçel yedım sola yattım yıne yok hıssetmıyorum hıc bısey ya artık panık oldum gercekten
Eyll06 MMelissaaa- 8+2 daha cok cok erken daha yolun basındasın hıssetmemen normal benım ki normal degıl bence bılmıyorum allah hakkımda hayırlısını nasıp etsın artık panık oldum kendı hastanem 27 eylulde randevu verdı ama bekleyemıcem o zamanı o yuzden baska hastaneden aldım