Ceyolii Arkadaşlar aklınıza gelen söylenen her şeyi denedim lansinoh gümüş kapak anne sütü kantaron yağı vs 25 gün oldu ağlayarak emziriyorum ne yaparsan yap geçeceği zaman geçiyor diyor büyükler de valla elim kolum bağlı kaldım nolur bi akıl verin
Gizem260 Ceyolii eczaneden garmastan pomad diye bi merhem aldım çok çok iyi geldi. Birde göğüs kalkanı kullanın göğüsünüz sütyene ya da kıyafetinize temas etmesin.
Deniz34_ Ceyolii garmaston pomad gecırıyormus ama bebegı emzırmeden sılınmesı gerekıyor canım faydası olur umarım 🤲🏻
Elvanguzel Ceyolii hiçbir şeyin faydası olmuyor 16 gün oldu doğum yapalı ilk iki gün ağlayarak emzirdim kanıyor kabuk tutuyor tekrar soyuluyordu yalvarıyordum resmen emzirirken en iyi kremi bile aldık ama beni kurtaran göğüs ucu silikonu oldu kesinlikle ilk andan itibaren rahatladım hala onunla emziriyorum tavsiye ederim 🙏
Mer93 Ceyolii bu kadar geçmeyen bi yara varsa büyük ihtimalle tutuşunuz yada emzirme şekliniz yanlış olabilir. İnstagramdan yada youtubedan bakmanızı tavsiye ederim ayrıca emzirme danışmanları var yardımcı olurlar soruna kökten çözüm bulmak lazım
Ceyolii Gizem260 cevap verdiğiniz için çok teşekkürler öncelikle peki nasıl kullanıyorsunuz ürünü sonrasında kalkan falan takıyor musunuz günde kaç kez sürüyorsunuz
Gizem260 ceren_1411 benim hemen ilk gün yara oldu göğüslerim gümüş kapağım vardı sadece Sonra eczaneden merhemi aldık ve hemen iyi geldi iki üç güne baya iyileşti o olmasa napardım bilmiyorum
Gizem260 Deniz34_ evet ben kullandım çok iyi bi merhem arkadaşa da tavsiye ettim o da çok memnun kaldı hemen iyi gelmiş emzirmeden önce yıkadım hep her emzirmeden sonra tekrar sürdüm iyileşene kadar şimdi 21 günlük oldu bebeğim artık sürmüyorum hiç
Gizem260 Ceyolii her emzirmeden sonra sürdüm emzirmeden önce yıkadım göğüslerimi hayatımı kurtardı o merhem ben gümüş kapak almıştım önceden onu kullanıyordum ama göğüs kalkanı alsam daha iyi olurmuş Çünkü göğüs Kalkanından hava alıyor göğüs ucu gümüş kapaktan hava almıyor ben hep sürdükten sonra üzerimi giymeden dolaşıyordum hava alsın diye
ceren_1411 Gizem260 benimde ilk gün yara olmuştu oğlumun ilk emdiği göğüstü.Gerçekten çok iyi bi merhem ben kalkan kapak vs kullanmadım sürekli havalandırdım çoğu zaman uzanırken atletimi açıyordum hemen iyileşti bu şekilde bazen göğüs uçlarım sızlayınca sürüyorum
Ceyolii Gizem260 sürekli sür yıka çok uğraştırmadı mı bir de ortalama kaç günde toparlandı bu pomadla
Elvanguzel Gizem260 hayır bunu kullanmadim 3 tane ayrı özel krem kullandim ama faydasını görmedim kişiye göre değişiyor olabilir bende normalde de yaralar uzun süre geçmiyor maalesef Beni kurtaran silikon oldu iki günde yaralar geçti çok şükür bir daha da yaşamadım
Elvanguzel Ceyolii iki günde yaralarımı geçirmişti benim kişiye göre değişiyor olabilir inşallah iyi olan kremi bulursunuz zor oluyor gerçekten
Gizem260 Ceyolii acı çekerek emzirmekten uğraşmayı tercih ederim eğer onu kullanmasaydım yaralarım kanamaya başlamıştı kabuk oluyodu valla şu kadar günde iyileşti diyemem hatırlamıyorum ama acısını hemen alıyo ne kadar erken kullanırsanız o kadar erken iyileşir
ceren_1411 Ceyolii aynı merhemi bende kullanmadım hemen o gün sızısı acısı gitmişti 2 güne de kabuklanması bitti
Ceyolii Gizem260 emzirmeden önce ılık suyla yıkıyoruz sadece değil mi son çarem de bu krem bir de bunu deneyeyim
Gizem260 Deniz34_ ben emzirirken üst komşum gelmişti arkadaşım aynı zamanda onun 2 yaşında kızı var emzirirken gözüm den yaş geliyordu ben bunu kullandım çok iyi geldi eşin hemen gidip alsın eczaneden dedi aldık hemen o gece sürdüm çok faydasını gördüm sonra bi arkadaş doğum yaptı bende ona önerdim ona da çok iyi gelmiş
Gizem260 Ceyolii evet evet hemen lavaboya uzatıp yıkayıveriyordum ya da ıslak bi pamukla silebilirsiniz