Nuya97 Selam kızlar kontrolden geldim şimdi 1 cm açıklık varmış cuma tekrar çağırdı suyum azalmışsa doğumu başlatacakmış çok heycanlıyım sizin de açıklığınız var mı sizin doğum ne zaman ne dedi doktor
kuzeymomsss Nuya97 1 cm açıklığım vardı 35 haftalıkken. 37de sezeryana girdim, bebeğim kanalda olduğu için. Tam da bayram üstüydü doktorum her an gelebilir demişti
Nus_12 Nuya97 nasıl başlatcaklar ? bende de dün nst de agrilar çıktı ama açıklık olmadığı için geri gonderdi tabi ben hissetmiyorum ağrıları 😃 ne yapiliyo böyle durumlarda
Nus_12 Nesli3504 aynen bende de yoktu ağrılarım çıktı nstde benim hissetmedigim. açıklık olmadığı için geri gönderdi Dr nolcak bilmiyorum artık suni sanciyla zorluyolar galiba sonra en son sezaryen