Ben 4.5 yaşında tam gün okulda sabah erken kalkmaya alışık değil.ona alisiyoruz beraber 😂 ama özlüyorum okuldayken ama artık evde yetemiyordum oda arkadaş istiyordu iyi oldu basladigi doğumda kıskançlık yaşayacağı için evde olamdigo saatlerde rahatça bebeğe bakabilirim.