Evsen Sanki karnımda kocaman bişey var :// sağa sola yatamıyorum ve sağ taraf bel ağrısı bilgisi olan ;(
iddi Evsen bende yedi haftalığım, bende de var normalmiş. İlk üç olurmuş o şişkinlik. Artık beni mi kandırıyorlar yoksa doğru mu bilemem. Hormonlardan dolayı gaz, şişkinlik ve kabız oluyormuş
Calasun Evsen kizlar daha 7. Haftadasiniz 😁 ayaklarinizi kalin giyin koruyun kendinizi sanci oluyo kasiklarda yerlesme sancisi diyorlar sislik kendiniz korudugunuz ve yediklerinize dikkat ettiginiz surece olmuyor kan ilacina baslamadiysaniz eger kan ilaci kabizlik ve gaz yapiyor cunki ama 3 cu aydan sonra daha rahat oluyorsunuz 🙏🏻 6ci aydan sonra allah cumlemize sabir versin diyorum 🙈🤭 saglikla hyirlisiyla kucaginiza almanizi nasip etsin yaradanim insallah
Deniztrdd Evsen sağ bacagima benimde topalliyorum ben disarida yürürken benim 2. Hamileligim yani anlamadim Cok garip bu 2. Cocuk ilk hamileligimde ben asla birsey yasamadim bu nedir onuda bilmiorum 9. Haftamdayim henüz.
Ozlemzolan Evsen bendede o sıkayet cardı kum dokdogunu ogrendım canım sabahları ozellıkle belım cok agrırdı
Evsen Deniztrdd bnm ilk oluyo ve nelerle karşılaşıcağımı bilmediğim için çok endişeliyim geceleri mışıl mışıl uyumak istiyorum oda yok iştahta yok tiksinme var naşıcam bilmiyorum 😞😞😞
Tiredmother Tugba3434 çok sıkıntılarımı paylaşmıştım burda 4 tane düşük olmuştu benim hepsini burada yaşadım gibi bi şey. O yüzden biliniyorum biraz. rabbim tekrarını yaşatmasın sağlıkla gelsin inşallah hepimizinki