Kızlar geçen ayın 18 de adet olmam gerekiyordu olmadım ve geçen hafta 5 günlük yumurta geliştirici kullandım 2 gün geçti üzerinden şuan sol kasığımda ağrı biraz fazla hissediyorum sağda normal bir de belim ağrıyor adetmi olucam yoksa hamilelik mi bilemedim?🤔