Asyaa_1 6+4 üm ve kasığımda ağrım var sızı şeklinde ama herhangi bir kanama vs yok son 15 dakikadır aynı seyrinde normal mi acaba sizce doktora gitmelimiyim?
Summerwine Asyaa_1 aynı haftalarda benimde oluyordu canım.Normal o ağrılar bebek tutunuyor ama için rahat etmeyecekse görün sen,kanaman olursa kesin acile git
Aaaysee MMelissaaa- evet canım o haftalar kadar sık değil ama bitmişte değil Aynı haftadayız desene 🥰 8+2 yiz biz 🤍
Aaaysee MMelissaaa- benim de ultrasona göre 😍 uygulama 6 gün daha önde söylüyordu yoksa,insaAllah bebeğim 🥰❤