Anonim11 Kızlar bu hamilelik süreci neden bu kadar garip. Çok inişli çıkışlı. Korkular endişeler hiç bitmiyor ağız tadıyla tadını çıkaramıyorum hamileliğimin. O kadar huzursuz ve mutsuzum ki her an bişey olacak korkusuyla yaşamak çok zor 🥹
MSultann Anonim11 Ay bende öyleyim yaa.. Herkese bir çatasım çat çat laf sayasım geliyor, herkes batıyor sanki bana kendimi karnımda ki bebemi seviyorum sanki tek 🤣
Tbsra95 Anonim11 yeriniz de olmak için neler neler yapacak insanlar var hayatım şükret mutluluğunu yaşa ve gölge düşürme :)
Anonim11 Atak66 geçen hafta cumartesi kalp atışını duyduk. Şu an napıyor mesela bilmiyorum sağlıklı mı hala kalbi atıyor mu gibi salakça düşünceler. Acaba ona iyi bakıyor muyum diye soruyorum kendime sürekli 😔
Atak66 Anonim11 tek düşüncen bu olsun canım beterinden korusun rabbim içini ferah tut o gayet iyidir merak etme canım lohusalik daha kötü emin olabilirsin herkes yaşamıyor tabi bana denk geldi o yüzden şükran duy
Soruyorumm Anonim11 sabret hareketleri hissedince için rahat ediyor arada gelen bir tekme ile ohh diyosun