Kızlar 35 haftalığım idrar testi verdim temiz çıktı enfeksiyon falan yok ama idrarımı yaparken sanki kasıklarımın olduğu yer boydan boya ağrıyor sancı şeklinde idrarım bitince oda geçiyor neden oluyordur bu enfeksiyondan şüphelendim ama yokmuş cumartesi randevum da soracağım bi sizlere de sormak istedim aynı hafta da olduğumuz annelerimiz de var mı bu durum merak ettim birde yatarken sağdan sola dönerken falan da oluyor saniyelik olarak yalancı sancı falan diye mi geçiyor acaba oda 🤔