Hanimlar merhaba kizim 39. Haftasina girdi ama ara ara duzensiz sancilar disinda hic bir belirtimiz yok cok heyecanliyim artik gelsin istiyorum🙈 bugun cati muanesi yapti doktorum hic acilma yok hala . Var mi ayni durumda olup oneriniz acilmayi tetikleyici hareketler dogumu yaklastiracaklar😀