Asnb insanın her istediği anında olmuyor malesef nasip kısmet işi vardır bir zamanı bu kadar kısa sürede kafanıza takıp kendinizi yıpratmayın. Benim ilk çocuğum 11 yaşında ve yıllardır sorun olmamasına rağmen ikinci çocuğum olmadı. Tam vazgeçtik istemedik ve şuan 10 haftalık hamileyim 11 yıl aradan sonra. Yani demem o ki rabbim ne zaman nasip ederse o zaman oluyor çok takılmayın hayırlısını isteyin🥰