ronii47 valla bizim aile hekimliği çok ilgili. evlendiğimden beri 3 ayda bir arayıp gebelik durumunuz olursa bildirin diye hatırlatma yaptılar. bildirdikten sonra rutin kontroller ve aşı için kendileri aradılar şu haftalarda gelin diye. sizinki ilgisizse siz gidip hamileyim aşı vurulmam gerekiyor diyin