Edas Kızlar içim sıkılıyor bazen ağlama krizlerine giriyorum herşeyi kafama takıyorum çok hassas oldum bu dönemde sizde aynı mısınız
Aaaysee Edas benim zaten sıkıntılarım var ayrıca hamilelik beni mahvetti gerçekten iki günde bir resmen ağlama krizine giriyorum insaAllah bebeğim çok etkilenmiyordur çok üzülüyorum 🥺
Edas Hamileyim ama tüp bebekle hamşle kaldım o yüzden çok pinpirikliyim bir yerim ağrısa hemen kötü birşey olucak zannediyorum