Oznurozdemir Sayad ben 37+3 deyim bendede yok. Karnım da küçük zaten. Daha o saatten sonra pek sanmam olacağını
Busra5911 Sayad ilk gebeliğimde hiç olmadı sanıyordum eve bir geldim karnım beyaz beyaz çatlak dolu bu ikinci gebeliğim ilkinde olan çatlaklar iyice belirgin oldu ama benim beyaz beyaz belli belirsiz
eylulicten Kiloluydum zaten gobis vardi ondan olmadi bende de herhalde. Ama yine de lierac kullaniyorum