krahzl ben tüp bebek ile hanile kaldım. Transferden sonra Dr ağrı olabilir dedi olmadı. Sonra test pozitif ten sonra ufak ufak ağrılar başladı. 20+5 e geldim, hala ufak Kasık ağrıları yaşıyorum ve artık normalleştirdim, varlığı değil de yokluğu şüphelendirir muhtemelen :)))