Becky kamudaysaniz 24. Haftadan sonra özel sektörde 32.haftada doktorunuzdan çalışamaz raporu alıp muhasebecinize veriyosunuz doğum sonrası için de aynı şekilde ben ilk bebegimde hem doğum öncesi iki ay doğum sonrası iki ay olmak üzere rapor aldım ve ücreti hesabıma yattı şimdi ikinci gebeliğim ve 32. Haftada raporu alıp muhasebeye verdim ve yine ücretim banka hesabıma yatacak