Ben şuan 38+3üm. Geçen hafta kontrole gittiğimde bir hafta karın çevresi geride dedi doktor. Bir hafta boyunca full protein ağırlıklı beslendim. Sabah mutlaka süt ve yumurta yedim öğlen etli sebze yemeği ve bol kuru ve taze meyve, akşam mutlaka yemekte et veya balık ve mutlaka yoğurt yedim. Çok şükür bu hafta kontrole gittiğimde gerilik görmedi doktorum. Beslenmenize dikkat edin ve sinirden strestten uzak durun. Ben bir şeye çok üzülmüştüm çok ağlamıştım o yüzden beslenmeme dikkat edememiştim. Bebekler her şeyden çok çabuk etkileniyor. O yüzden moralinizi hiç bozmayın, beslenmenize dikkat edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻