Ebruka02 gulagaci 35+5 te 2700 gramdı cumartesi günü 37 olcaz randevumuz var bakalım umarım 3 ü görür 🤤
Emine19 UmmNasuh benimki de 32+ 3 de 2500 gramdi ama doktor gelişimi ileride dedi şeker testi yaptı demekki olabiliyormus
O1gencanne Ebruka02 doğana kadar 3 ü geçer bence☺️☺️ Bende benımkı ıcn oyle dusunuyorum.35+3 üz.2.800 dedi en son.salı gıtcem yıne kontorle kaç olmuş bakalm😅
Reyhosunannisi Pdur91 nasıl olur bu benim 19+6 333 gramdı doktor bir gün ileride dedi sizinki neredeyse 25 haftayla uyumlu
Afraaaa gulagaci kız bı an noluyo dedim😂benimde 28 de 1450 gramdi doktor önden gidiyo dedi 1 2 hafta. Normal heralde seninki
Zehra_Aghaverdi Nermis eyni həftədəyik😊💖azərbaycanca yazdım ki bilinsin yerliyik:)özünüzü necə hiss edirsiz?
gulagaci Soruyorumm bu gittiğim de başka doktordu 31 le uyumlu dedi kafamı karıştırdı doğum yaklaştı diye sevinsem mi. Bir diğer gitmeme de yok 29 dan hesaplarsa üzülürüm 😀😀
Soruyorumm gulagaci 31. Haftada benim bebek 1800 gramdı doktor bi tık zayıf bile dedi seninkinin 31 ile uyumlu oldugunu sanmıyorum tam o haftayla uyumlu
Emotion07 gulagaci canım benimde 29+4 şu an 2 gün önce gittim 1455 Gr 3 gün önden gidiyor dedi sadece bence 31 haftaya uyumlu değildir o sen gününü takip et yinede ☺️
DilanK gulagaci ben 27+6 haftalıkkem gittim 1250gr dedi 1hafta önden gidiyor dedi normal karşıladı sizinkide normal yani 🌸
Hasretaytemur gulagaci önden gitmiyor bence kuşum haftasıyla uyumlu 28 haftada 1261 gram demişti doktorumuz haftasıyla uyumlu bir bebek dedi