Merhaba, benimde vardı kistim ilk başta ihmal etmiştim, sonra çok büyüdü ve yumurtaligimi aldılar,(12cm olmuştu) ihmal etmeyin hap tedavisi veriyorlar 6 cmde kisti alıyorlar bazilari4.5 cm de alıyor, şu an için ilaç tedavisi veya ameliyatı düşünebilirsiniz.