Feride_eymen2 Kac haftalik benim 5 haftalik kese gorunmuyo doktor erken daha dedi kan testi 6000 olmasi lazim dedi
busenurrslmn Feride_eymen2 5000 den fazla olunca görünüyor bebek geç döllenme ile olduysa görünmez ama en fazla 10 güne görürsün
Gulsahrecep Feride_eymen2 benim beta hcg 2651 canım doktor pazartesi tekrar çağırdı ama diyorum Kİ bi hafta sonra gideyim biraz büyüsün bebek benimde arkadaşım korkuttu dış gebelik diye korktum ama herkes diyor geç görülür kese
Gulsahrecep busenurrslmn ayyyy teşekkür ederim ya içimi rahatlattınız valla sağolun peki siz karın şişliği yaşadınız mı benim karnım şiş biraz gaz heralde
busenurrslmn Asye22 beta değeri de 24 ve 48 saatleri aralığında olan oranın 2 katı olarak artıyor sorun yapma suan artış yeterli
busenurrslmn Gulsahrecep keseniz pazartesi günü görülür bence daha fazla geciktirmek doğru değil ayrıca diğer gebeliklerle kendinizi kıyaslamayın
busenurrslmn Gulsahrecep gaz sorunu oluyor evet ben 11 haftalık hamileyim bende hala da bu problem var ama zamanla düzelir diyorlar
Gulsahrecep busenurrslmn doktorum da bana bişey demeyince mecbur çevremdeki arkadaşlara soruyorum onlarda bizim hemen göründü diyor 😒